Uludağ'da kaybolan gençleri Jandarma kurtardı

Uludağ'da kaybolan gençleri Jandarma kurtardı

Bursa'da, Uludağ'da kaybolan iki genç jandarma tarafından bulundu.

2014.10.30 12:24 - Son Güncellenme: 2014.10.30 15:37 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Uludağ'da kaybolan gençleri Jandarma kurtardı

Dün saat 14.30 sıralarında "156 Jandarma İmdat" hattına Uludağ'da 2 kişinin kaybolduğu ihbarı geldi. Sarıalan ile Bakacak arasındaki güzergahta gezerken kaybolan gençleri bulmak için ekipler seferber oldu. Bursa İl Jandarma Komutanlığı, B.A. ve B.E. isimli kayıp şahıslarla telefon irtibatı kurdu. Gençlerin bulunduğu mevki tespit edilerek, 5 kişilik Uludağ Jandarma Arama Kurtarma Timi (JAK) bölgeyi taradı. Saat 16.20'de kayıp şahıslara Çobankaya mevkiinde ulaşıldı.

Sağlık durumlarının iyi olduğu görülen B.A. ve B.E, ormanda gezerken yönlerini kaybedip kaybolduklarını söyledi. Gençler, kısa sürede kendilerini bulan JAK ekiplerine teşekkür etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.30 12:24 - Son Güncellenme: 2014.10.30 15:37 - HABER MERKEZİ
A