Ülkesine dönen Suriyeli: Türkiye'yi özleyeceğim

Ülkesine dönen Suriyeli: Türkiye'yi özleyeceğim

Suriye'deki iç savaşın ardından muhaliflerin Şam'a girmesiyle Beşar Esad ülkeyi terk etti. Esad'ın kaçışı, Türkiye'de Suriyeliler tarafından büyük bir sevinçle karşılandı. Ülkesine dönen Suriyeli Türkiye'yi özleyeceğini dile getirdi.

2024.12.08 12:15 - Son Güncellenme: 2024.12.08 12:39 - Güncel - SOSYAL MEDYA
A
Ülkesine dönen Suriyeli: Türkiye'yi özleyeceğim
00:22 Ülkesine dönen Suriyeli: Türkiye'yi özleyeceğim

İLGİLİ VİDEO

Ülkesine dönen Suriyeli: Türkiye'yi özleyeceğim

Suriye'de 15 yıl süren iç savaşın ardından, muhalif grupların başkent Şam'a girmesiyle birlikte Beşar Esad'ın ülkeyi terk etmesi, Türkiye'de yaşayan Suriyeliler tarafından büyük bir coşkuyla kutlandı. Suriyeli vatandaşlar Şam'daki gelişmeleri kutlamak için sokaklara döküldü.

Ülkesine dönen bir Suriyeli vatandaşın ifadeleri gündem oldu.

Suriyeli vatandaş, "Bitti, artık dönüyoruz Allah'ın izniyle.Türkler de çok iyidi valla hepinizi özleyeceğiz. Biz burada büyüdük, küçük yaşta geldim ben buraya burada büyüdüm.Artık oraya alışmam biraz zor olacak ama bayağı özleyeceğim ben burayı" şeklinde konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.12.08 12:15 - Son Güncellenme: 2024.12.08 12:39 - SOSYAL MEDYA
A