Ulaştırma Bakanı Uraloğlu duyurdu! Sosyal medya platformu X, Türkiye'de temsilcilik açtı
Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya platformu X'in Türkiye'de temcilcilik açtığını ve temsilci atadığını duyurdu.
2024.05.22 18:38 - Son Güncellenme: 2024.05.22 18:41 - Teknoloji - NTV
Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya platformu X'in Türkiye'de temsilcilik açtığını ve temsilci atağını açıkladı.
Temsilci atanmaması halinde X, bant daraltma cezasıyla karşı karşıya kalacaktı.