UEFA, Fenerbahçe'ye 3 maç deplasman yasağı cezası verdi!

UEFA, Fenerbahçe'ye 3 maç deplasman yasağı cezası verdi!

UEFA, Fenerbahçe'ye 3 maç deplasman yasağı cezası verildiğini açıkladı.

2024.03.15 16:35 - Son Güncellenme: 2024.03.15 16:56 - Spor - HABER MERKEZİ
A
UEFA, Fenerbahçe'ye 3 maç deplasman yasağı cezası verdi!

UEFA, Fenerbahçe'ye 3 maç deplasman seyircisi cezası verdi.

UEFA'nın internet sitesinde yer alan açıklamada Union Saint-Gilloise eşleşmesindeki deplasman maçında yanan meşaleler ve sahaya atılan maddeler nedeniyle Fenerbahçe taraftarının 3 deplasman maçına alınmayacağı belirtildi.

Bu karara göre Fenerbahçe seyircisi çeyrek finaldeki Olympiakos karşılaşmasında tribünde yer alamayacak. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.03.15 16:35 - Son Güncellenme: 2024.03.15 16:56 - HABER MERKEZİ
A