UEFA'dan Vitor Pereira'ya iki maç ceza

UEFA'dan Vitor Pereira'ya iki maç ceza

Shakhtar Donetsk maçında tribüne gönderilen Portekizli taktisyen iki maç ceza aldı.

2015.08.19 15:07 - Son Güncellenme: 2015.08.19 15:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
UEFA'dan Vitor Pereira'ya iki maç ceza

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira'ya Atromitos maçı öncesi ceza şoku geldi.

Pereira, sarı lacivertli ekibin Şampiyonlar Ligi Ön Eleme Turu'nda Shakhtar Donetsk ile oynadığı karşılaşmada hakem tarafından tribünlere gönderilmişti.

UEFA Disiplin Kurulu konuyla ilgili olarak kararını verdi ve Pereira iki maç ceza aldı.

Portekizli taktisyen, UEFA Avrupa Ligi'nde oynanacak Atromitos maçlarını tribünden izleyecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.19 15:07 - Son Güncellenme: 2015.08.19 15:09 - HABER MERKEZİ
A