UEFA'dan Galatasaray'a 1 yıl men cezası verildi
UEFA, Finansal Fair Play kurallarına uymadığı gerekçesiyle uzun süredir gözlem altında tuttuğu Galatasaray'a ceza verdi.
2016.03.02 13:31 - Son Güncellenme: 2016.03.02 13:52 - Spor - HABER MERKEZİ
UEFA'dan Galatasaray'a kara haber geldi. UEFA, Finansal Fair Play kurallarına uymadığı gerekçesiyle Sarı-Kırmızılı kulübe 1 yıl Avrupa kupalarından men cezası verdi.
UEFA'nın kararında Galatasaray'a teselli veren bazı detaylar da vardı. UEFA'dan gelen bilgilendirme yazısında Cim Bom'a verilen cezanın 2 sezon ile süreli olduğu belirtildi.
2 sezonla sınırlı
Karara göre, Galatasaray önümüzdeki sezon (2016-2017) ve sonrasındaki 2017-2018 sezonlarında Avrupa Kupaları'na katılım hakkı kazandığı takdirde bu cezasını çekecek. Galatasaray iki sezon boyunca Avrupa'ya katılım hakkı kazanamazsa, cezası otomatik olarak ortadan kalkacak.
İnceleme sürecek
UEFA'nın verdiği 1 yıllık cezanın yanı sıra kulübe bazı uyarıları da devam etti. UEFA Etik ve Finansal Kontrol Komitesi'nin Galatasaray'la ilgili incelemelerine devam edeceği ve Finansal konulardaki çalışmaların titizlikle sürmesini istediği bildirildi.