UEFA Beşiktaş'ın kupasını sildi
2011 yılında kazanılan Türkiye Kupası'nın ardından 3 Temmuz süreciyle zor bir dönem yaşayan Beşiktaş için UEFA'nın resmi internet sitesinde ilginç bir ayrıntı ortaya çıktı.
2013.11.05 07:17 - Son Güncellenme: 2013.11.05 07:18 - Spor - HABER MERKEZİ
UEFA'dan Beşiktaş'a kupa sansürü... Beşiktaş'ın 2011 yılında finalde İBB'yi penaltılar sonucunda kazandığı Türkiye Kupası, UEFA'nın resmi internet sitesinden çıkarıldı.
3 Temmuz şike süreciyle çalkantılı bir döneme giren ve UEFA'dan 1 yıl Avrupa Kupaları'ndan men cezası alan Siyah-Beyazlılar'a, UEFA'nın resmi internet sitesi de şok bir yaptırım uyguladı. Sitenin Beşiktaş bilgilerinin yayınlandığı sayfada Beşiktaş'ın Türkiye Kupası sayısının 8 olarak gösterilmesi dikkat çekti.