UEDAŞ, Bursa'yı karanlığa gömdü!
Bursa'da yaşanan elektrik kesintileri tepki çekmeye devam ediyor. UEDAŞ'ın dün Yıldırım ilçesi Değirmenönü Mahallesi'ni etkileyen ve saatlerce süren elektrik kesintisi vatandaşları isyan ettirdi.
2016.09.22 11:03 - Son Güncellenme: 2016.09.22 11:59 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
UEDAŞ, Bursa'yı yine karanlığa gömdü!
Sık sık yaşanan elektrik kesintilerinden ötürü Bursalıların tepkisini çeken UEDAŞ'ın son mağduru Yıldırım ilçesi Değirmenönü Mahallesi sakinleri oldu.
Saat 23.35 sıralarında başlayan ve saatlerce süren elektrik kesintisi bölge sakinlerini mağdur ederken, arızanın sebebiyle ilgili olarak UEDAŞ'ı arayan vatandaşlara kesinti nedeni ve elektriklerin ne zaman geleceğine ilişkin herhangi bir açıklama yapılmaması tepkileri artırdı.
Yüksek elektrik faturalarını hatırlatan Bursalılar, buna karşın aldıkları hizmetin kalitesiz olduğunu kaydederek UEDAŞ'ın kesintilerin önüne bir türlü geçememesini eleştirdi, bir an önce elektrik hatlarının 2016 Türkiye'sine ve Bursa'ya yakışır hale getirilerek yenilenmesini istedi.
GEMLİK DE KARANLIKTA KALMIŞTI
Geçtiğimiz salı günü Bursa'nın Gemlik ilçesi de saatlerce elektriksiz kalmış, bu durum Gemliklilerin tepkisini çekmişti.