Üçüncü Köprü yapılmasın diye eylem yaptılar
Kuzey Ormanları Savunması grubu, kesilen ormanlık alanda eylem yaptı.
2013.12.02 07:48 - Son Güncellenme: 2013.12.02 07:49 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Kuzey Ormanları Savunması grubu, 3. Köprü inşaatının güzergahında yer alan Eyüp'e bağlı Çiftalan Köyü'ne giderek kesilen ormanlık alanda eylem yaptı.
Köye bağlı Şahin Tepesi mevkine kadar yaklaşık 2 kilometre yürüyen grup üyeleri pankart açtı. "Köprü değil orman insanca yaşam" sloganı atan grup üyeleri forum düzenleyerek 3. Köprü inşaatıyla ilgili düşüncelerini dile getirdi.
Söz alan grup üyeleri 3. Köprü inşaatının durdurulmasını istedi. Eylemcilere paramotorcular da destek verdi. Eylemin devam ettiği sırada 2 paramotorcu eylemcilerin üzerinde uçuş yaparak pankart açtı.
'BU DAHA BAŞLANGIÇ' SLOGANLARI ATTILAR
Buradan ayrılan eylemciler Sarıyer Hacıosman Metro Durağı önünde toplanarak Orman Bölge Müdürlüğü'nün önüne kadar yürüdü. Yürüyüş sırasında "Bu daha başlangıç mücadeleye devam", "Ormanıma suyuma İstanbul'uma dokunma" sloganları atan grup üyeleri Orman Bölge Müdürlüğü'nün girişine "Sahibinden Satılık Orman" yazılı pankart astı.
Grup, açıklamanın ardından olaysız dağıldı.