"Uçaktan inmedim, zabıt tutturdum'

"Uçaktan inmedim, zabıt tutturdum'

Bülent Ersoy geçtiğimiz günlerde uçakta kemer takmadığı için yaşanan krizle ilgili kendini savundu.

2015.01.08 08:41 - Son Güncellenme: 2015.01.08 08:41 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Uçaktan inmedim, zabıt tutturdum'

 Yıllar önce geçirdiği trafik kazasında kemer yüzünden organlarının dışarı çıktığını, kendisinde kemer fobisi olduğunu belirten Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: "Uçaktan inmedim, zabıt tutturdum. 15 dakikalık bir gecikme oldu. Getirdikleri kemer büyük şekilde bağlandı. Yolculara izah ettim durumu. Rezillik nerede? Böyle yansıtılması beni derinden yaraladı." 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2015.01.08 08:41 - Son Güncellenme: 2015.01.08 08:41 - HABER MERKEZİ
A