"Uçaktan inmedim, zabıt tutturdum'
Bülent Ersoy geçtiğimiz günlerde uçakta kemer takmadığı için yaşanan krizle ilgili kendini savundu.
2015.01.08 08:41 - Son Güncellenme: 2015.01.08 08:41 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yıllar önce geçirdiği trafik kazasında kemer yüzünden organlarının dışarı çıktığını, kendisinde kemer fobisi olduğunu belirten Ersoy, sözlerine şöyle devam etti: "Uçaktan inmedim, zabıt tutturdum. 15 dakikalık bir gecikme oldu. Getirdikleri kemer büyük şekilde bağlandı. Yolculara izah ettim durumu. Rezillik nerede? Böyle yansıtılması beni derinden yaraladı."