Üç şampiyona men cezası!

Üç şampiyona men cezası!

Rusya Dopingle Mücadele Ajansı, aralarında 3 olimpiyat şampiyonunun da bulunduğu 5 atlete men cezası verdi.

2015.01.20 22:14 - Son Güncellenme: 2015.01.20 22:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Üç şampiyona men cezası!

Ajanstan yapılan açıklamaya göre, Rus atletlerden Sergei Kirdyapkin, Olga Kaniskina, Sergei Bakulin doping yaptıkları gerekçesiyle 3 yıl 2 ay, Valery Borchin 8 ay, Vladimir Kanaykin ise ömür boyu müsabakalardan men edildi.

Söz konusu atletlerin 2009 ile 2011 yılları arasında katıldıkları müsabakalarda dereceye girenlerin madalyalarının geri alınabileceği, olimpiyat madalyalarının ise bu kapsamda yer almadığı ifade edildi. Kirdyapkin, ceza süresi tedbirli olarak önceden başlatıldığı için 2016'da Rio de Janeiro'da düzenlenecek olimpiyatlarda ülkesini temsil edebilecek.

Londra 2012'deki olimpiyatlarda Kirdyapkin altın madalyayla ülkesine dönmüş, Pekin 2008'de Bochhin altın, Kaniskina ise gümüş madalya kazanmıştı. Bakulin ise 2011'de dünya şampiyonluğu elde etmişti. Rus atletlere ilişkin doping soruşturması 2012 yılında başlamıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.20 22:14 - Son Güncellenme: 2015.01.20 22:15 - HABER MERKEZİ
A