Tuz Gölü gaz depolama tesisi açılıyor

Tuz Gölü gaz depolama tesisi açılıyor

Tuz Gölü gaz depolama tesisi cuma günü yapılacak ilk gaz basma işlemiyle açılacak.

2017.02.08 15:31 - Son Güncellenme: 2017.02.08 15:31 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Tuz Gölü gaz depolama tesisi açılıyor

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak Tuz Gölü depolama tesisinin cuma günü faaliyete geçeceğini duyurdu.

Albayrak, "Cuma günü Tuz Gölü depolama tesisinin ilk gaz basma işlemini Sayın Cumhurbaşkanımızın katıldığı bir törenle hayata geçireceğiz" dedi.

Yerin bin 400 metre altında, tuz eritilerek oluşturulan mağaralarda yılda 1,1 milyar metreküp gaz depolanması hedefleniyor.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2017.02.08 15:31 - Son Güncellenme: 2017.02.08 15:31 - HABER MERKEZİ
A