Turnikelerden atlayarak geçtiler

Turnikelerden atlayarak geçtiler

Taksim'de metro istasyonunda toplanan bir grup, metro turnikelerinden atlayarak ücretsiz geçti. Eylemciler, "Akbili basma turnikeden atla" şeklinde slogan attı.

2013.12.31 16:35 - Son Güncellenme: 2013.12.31 16:36 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Turnikelerden atlayarak geçtiler

 

Taksim Metro istasyonunda dün akşam yaşanan olayı protesto eden Öğrenci Kollektifi ve Halk Evleri üyeleri, bugün metro girişinde toplandı. Ancak eylemcilerin basın açıklaması yapmalarına izin verilmedi. Bunun üzerine metroyo inen grup, basın açıklamasını burada gerçekleştirdi. Açıklamada, "Bu ülkede parasız ulaşım haktır. Arkadaşımızın kullanamadığı parasız ulaşım hakkını birlikte kullanacağız" dedi.

Açıklamanın ardından hareket geçen eylemciler, olayın gerçekleştiği turnikelere yöneldi. Turnikelerin üzerinden atlayarak ücretsiz geçen eylemciler "Akbili basma turnikeden atla" şeklinde slogan attılar.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.31 16:35 - Son Güncellenme: 2013.12.31 16:36 - HABER MERKEZİ
A