"Türklerden ölüm tehditleri aldım"

"Türklerden ölüm tehditleri aldım"

FIFA başkan adayı Gianni Infantino, Türkiye'deki şike davası yüzünden ölüm tehditleri aldığını söyledi.

2016.02.01 17:14 - Son Güncellenme: 2016.02.01 17:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Türklerden ölüm tehditleri aldım"

3 Temmuz 2011'de açılan şike davasının ardından Fenerbahçe ve Beşiktaş birer dönem Avrupa kupalarından men edilmiş ve bu durum büyük gündem yaratmıştı.

Bugün Wembley Stadyumu'nda FIFA Başkan adaylığı için bir basın toplantısı düzenleyen Infantino, Türk takımları hakkında verilen kararlar ardından ölüm tehditleri aldığını söylerken, "Sadece ben de değil aileme de ölüm tehditleri geldi. Koruma talep etmek zorunda kaldım" ifadelerini kullandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.01 17:14 - Son Güncellenme: 2016.02.01 17:14 - HABER MERKEZİ
A