Türkiye Süper Enduro Şampiyonası 1. Ayak İznik Yarışları başladı
Türkiye Süper Enduro Şampiyonası 1. Ayak İznik Yarışları'nın startını İznik Kaymakamı Recai Karal ve Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte verdi.
2024.05.25 14:55 - Son Güncellenme: 2024.05.25 15:13 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Türkiye Süper Enduro Şampiyonası 1. Ayak İznik Yarışları için toplanan sporcular İznik Kaymakamı Recai Karal ve Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte'nin verdiği magazin startı ile yarışa başladı.
Konu ile ilgili İznik Belediyesi tarafından yapılan sosyal medya paylaşımında şu ifadeler kullanıldı:
Türkiye Süper Enduro Şampiyonası 1. Ayak İznik Yarışları Magazin Startı İznik Kaymakamımız Sn. Recai Karal ve Belediye Başkan Vekilimiz Sn. Zeliha Peşte tarafından verildi. Tüm yarışmacılara başarılar diliyoruz. 🇹🇷🏍️ 🏁 pic.twitter.com/oSIjtVceHr
-- İznik Belediyesi (@iznikbelediyesi) May 25, 2024



