Türkiye-Polonya-Romanya Dışişleri Bakanları toplantısı, videokonferansla yapıldı

Türkiye-Polonya-Romanya Dışişleri Bakanları toplantısı, videokonferansla yapıldı

Türkiye-Polonya-Romanya Dışişleri Bakanları Üçlü Toplantısı'nın 2016'dan bu yana düzenli olarak yapılan oturumu, bu yıl videotelekonferans ile gerçekleştirildi.

2020.04.28 16:58 - Son Güncellenme: 2020.04.28 16:58 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Türkiye-Polonya-Romanya Dışişleri Bakanları toplantısı, videokonferansla yapıldı

 

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Twitter'daki hesabından görüşmeye ilişkin yaptığı açıklamada, "Üçlü toplantıda, KOVID-19 salgınıyla mücadeledeki son durum ve atılabilecek adımlar, NATO'nun gündemindeki konular, bölgesel konulardaki işbirliğimiz hakkında görüş alışverişinde bulunduk" dedi. 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2020.04.28 16:58 - Son Güncellenme: 2020.04.28 16:58 - HABER MERKEZİ
A