Türkiye Okçuluk Karışık Takımı olimpiyatlara veda etti
2024 Paris Olimpiyat Oyunları'nda Okçuluk Karışık Takımı, son 16 turunda Japonya'ya kaybederek oyunlara veda etti.
2024.08.02 12:33 - Son Güncellenme: 2024.08.02 12:39 - Spor - HABER GLOBAL
Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nda okçuluk branşı karışık takım kategorisinde eleme maçları yapıldı.
Les Invalides'te gerçekleştirilen organizasyonda Türkiye'yi, Elif Berra Gökkır-Mete Gazoz ikilisi temsil etti.
Çeyrek finale yükselme müsabakasında Satsuki Noda-Junya Nakanishi ikilisinin temsil ettiği Japonya ile karşı karşıya gelen milliler, müsabakayı 5-4 kaybederek elendi.
İlk seti 38-37 kaybeden milliler, ikinci sette 39-38'lik skorla eşitliği yakaladı. Üçüncü seti Japonya 39-37 kazanırken, dördüncü seti milliler, "tam puanlık" atışlarla 40-36 aldı.
Final seti 19-19 beraberlikle sonuçlanırken Japonya, "merkeze yakın ok" avantajıyla çeyrek finale yükselen taraf oldu.
#Paris2024 Olimpiyat Oyunları'nda Mete Gazoz ve Elif Berra Gökkır'dan oluşan Okçuluk Karışık Takımımız, son 16 turunda Japonya'ya beraberlik atışında merkeze yakın ok farkıyla 5-4 mağlup olarak oyunlara veda etti.🏹
-- Team Türkiye (@TeamTurkiye) August 2, 2024
🇹🇷Sporcularımızın olimpiyat mücadelesi bireysel müsabakalarda... pic.twitter.com/mPXGXjZhBp