Türkiye'nin ilk nöropsikoloğu KHK ile ihraç edildi

Türkiye'nin ilk nöropsikoloğu KHK ile ihraç edildi

686 sayılı kanun hükmünde kararnameyle görevinden ihraç edilenler arasında Türkiye'nin ilk nöropsikoloğu Prof. Dr. Öget Öktem Tanör de var. Tanör, aynı zamanda 2002'de aramızdan ayrılan Anayasa Profesörü Bülent Tanör'ün eşiydi.

2017.02.09 16:06 - Son Güncellenme: 2017.02.09 16:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Türkiye'nin ilk nöropsikoloğu KHK ile ihraç edildi

686 sayılı kanun hükmünde kararname (KHK) ile görevinden ihraç edilen Prof. Dr. Öget Öktem Tanör, Türkiye'nin ilk nöropsikolok hekimlerindendi. 82 yaşındaki Tanör aynı zamanda da Türkiye'nin ilk nöropsikoloji laboratuvarını kuran isimdi.

Tanör, 2002 yılında hayatını kaybeden Anayasa Profesörü Bülent Tanör'ün de eşiydi.

T24'te yer alan habere göre, salı geceyarısı yayımlanan kanun hükmünde kararname ile üniversitelerde görevli 330 akademisyen ihraç edildi. İhraç edilen akademisyenler arasında Türkiye'nin ilk nöropsikoloğu Prof. Dr. Öget Öktem Tanör de var.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.09 16:06 - Son Güncellenme: 2017.02.09 16:06 - HABER MERKEZİ
A