Türkiye'nin ilk Lazca yayını başladı
Gelişim Televizyonu, Rize'nin Ardeşen ilçesinde uydu üzerinden Lazca yayın yapmaya başladı
2014.01.05 14:56 - Son Güncellenme: 2014.01.05 14:59 - Medya - HABER MERKEZİ
Rize'nin Ardeşen İlçesi'nde 1999 yılında kurulan Gelişim Televizyonu bugüne kadar karasal ve Türkçe olarak yayın yaparken geçtiğimiz günlerde yayın şeklini ve formatını değiştirdi. Artık uydu üzerinden çok daha geniş bir sahada yayın yapmayı hedefleyen televizyon bir ilke de imza atarak Lazca yayın yapmaya başladı. Normal yayın akışını Türkçe yapan televizyon kültür ve sanat programlarını izleyicilerine Lazca olarak sunuyor.