Türkiye'nin en yüksek binasında yangın

Türkiye'nin en yüksek binasında yangın

İstanbul Levent'te bulunan Türkiye'nin en yüksek binası Sapphire'de yangın çıktı.

2013.09.13 14:54 - Son Güncellenme: 2013.09.13 14:54 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Türkiye'nin en yüksek binasında yangın
00:45 Türkiye’nin en yüksek binasında korkutan yangın

İLGİLİ VİDEO

Türkiye’nin en yüksek binasında korkutan yangın

Alınan bilgiye göre, Sapphire'in alt katında bulunan bir restoranın bacasında bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangın alarmının da devreye girmesiyle binada büyük bir panik yaşandı. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu alevler söndürüldü. İtfaiyenin olay yerinden ayrılmasıyla birlikte, yangın nedeniyle tahliye edilen vatandaşların da içeriye girmesine izin verildi.

Öte yandan, görüntü almak isteyen basın mensupları ile güvenlik görevlileri arasında da kısa süreli tartışma yaşandı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.13 14:54 - Son Güncellenme: 2013.09.13 14:54 - HABER MERKEZİ
A