Türkiye'nin en yüksek binasında yangın
İstanbul Levent'te bulunan Türkiye'nin en yüksek binası Sapphire'de yangın çıktı.
2013.09.13 14:54 - Son Güncellenme: 2013.09.13 14:54 - Yaşam - HABER MERKEZİ
00:45
İLGİLİ VİDEO
Türkiye’nin en yüksek binasında korkutan yangın
Alınan bilgiye göre, Sapphire'in alt katında bulunan bir restoranın bacasında bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangın alarmının da devreye girmesiyle binada büyük bir panik yaşandı. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu alevler söndürüldü. İtfaiyenin olay yerinden ayrılmasıyla birlikte, yangın nedeniyle tahliye edilen vatandaşların da içeriye girmesine izin verildi.
Öte yandan, görüntü almak isteyen basın mensupları ile güvenlik görevlileri arasında da kısa süreli tartışma yaşandı.