Türkiye'nin bilişim ihracatı 3 katına çıkacak
5G projelerinin Türkiye'nin bilişim ihracatını 3'e katlaması planlanıyor.
2022.03.02 10:50 - Son Güncellenme: 2022.03.02 10:51 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
GTENT Yönetim Kurulu Üyesi İlhan Bağören: "Türkiye'de 5G için senede 3 milyar dolarlık bir pazardan bahsediyoruz. Biz bunun en az yüzde 50'sini hedefliyoruz Şu anda Türkiye'nin bilişim ihracatının senede 2-3 milyar dolar olduğunu düşünürseniz biz bunu (5G ihracatı ile) 3'e katlamayı hedefliyoruz" dedi.