Türkiye-İsrail ilişkilerinde yeni gelişme
Türk ve İsrail temsilcileri önümüzdeki Perşembe günü yeniden bir araya gelecek.
2016.04.05 08:47 - Son Güncellenme: 2016.04.05 08:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
Mavi Marmara saldırısından sonra bozulan Türkiye-İsrail ilişkilerinin yeniden normalleştirilmesi amacıyla iki ülke arasında sürdürülen görüşmeler çerçevesinde Türk ve İsrail temsilcileri önümüzdeki Perşembe günü yeniden bir araya gelecek.
İsrail gazetesi Haaretz'in haberine göre, gerek CumhurbaşkanıTayyip Erdoğan, gerekse İsrail Başbakanı Benjamin Netanyahu, daha önceki konuşmalarında ''Nisan ayında yapılacak görüşmelerin önemine'' dikkat çekmişti.
Netanyahu, iki ülke arasındaki ilişkilerin normalleşmesi açısından bu görüşmeden olumlu sonuçlar çıkmasını umduğunu söylemişti.