Türkiye-İran arasında konsey kuruluyor
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'la İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani arasında gerçekleşen görüşmede, iki ülke arasında Yüksek Düzeyli İşbirliği Konseyi kurulması konusunda mutabakata varıldı.
2014.01.29 17:54 - Son Güncellenme: 2014.01.29 17:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İran'a düzenlediği resmi ziyaret kapsamında İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani ile bir araya geldi. Görüşmede Türkiye ile İran arasında Yüksek Düzeyli İşbirliği Konseyi kurulmasına ilişkin ortak siyasi bildiri imzalandı. Yüksek Düzeyli İşbirliği Konseyi'nin ilk toplantısının Ruhani'nin Türkiye'ye düzenleyeceği ziyaret sırasında yapılacağı açıklandı.