Türkiye ile Angola arasında milletlerarası anlaşma imzalandı

Türkiye ile Angola arasında milletlerarası anlaşma imzalandı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından onaylanan milletlerarası anlaşma, Resmi Gazete'de yayımlandı.

2024.01.16 10:20 - Son Güncellenme: 2024.01.16 10:21 - Güncel - AA
A
Türkiye ile Angola arasında milletlerarası anlaşma imzalandı

Angola'nın başkenti Luanda'da 18 Ekim 2021'de imzalanan "Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ile Angola Cumhuriyeti Hükümeti Arasında Gümrük Konularında Karşılıklı İdari Yardım Anlaşması" hakkındaki karar onaylanarak Resmi Gazete'de yer aldı.

Anlaşma kapsamında gümrük mevzuatının uygulanması, gümrük suçlarının önlenmesi ve uluslararası ticarette arz zincirinin güvenliğinin sağlanması amaçlanıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.16 10:20 - Son Güncellenme: 2024.01.16 10:21 - AA
A