Türkiye'den gelen 23 ton tavuk etine el koydular!

Türkiye'den gelen 23 ton tavuk etine el koydular!

Rus tarım ürünleri denetim ajansı Rosselhoznadzor'un yetkililerinin Vladivostok limanında Türkiye'den gelen bir parti tavuk etine el koydukları belirtildi.

2017.11.03 15:59 - Son Güncellenme: 2017.11.03 16:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Türkiye'den gelen 23 ton tavuk etine el koydular!

Rosselhoznadzor'dan yapılan açıklamada, Vladivostok limanında Türkiye'den gelen 23 ton tavuk etinin ülkeye girişine izin verilmediği kaydedildi. Ajansa göre bunun nedeni, yapılan laboratuvar testleri sonucunda tavuk etlerinde 'kabul edilebilir orandan fazla miktarda' antibiyotik bulunmasıydı. Rusya yasalarına göre sağlığa zararlı olabileceği tespit edilip ülkeye girişine izin verilmeyen ürünler ihracatçı ülkeye geri gönderiliyor ya da imha ediliyor.

 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.11.03 15:59 - Son Güncellenme: 2017.11.03 16:00 - HABER MERKEZİ
A