"Türkiye'de zirvenin takımı olacağız"

"Türkiye'de zirvenin takımı olacağız"

Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, 3-2 kaybettikleri Galatasaray maçı sonrasında açıklamalarda bulundu...

2012.09.02 22:51 - Son Güncellenme: 2012.09.02 22:51 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Türkiye'de zirvenin takımı olacağız"

İşte Ertuğrul Sağlam'ın açıklamaları...

Perşembe günü, bundan sadece 2-3 gün önce iyi bir rakibe karşı 120 dakika oynadık. Çok fazla da oyuncu değiştiremedik bugün için. Bugün oyuncularımız iyi mücadele ettiler. Futbol adına güzel şeyler de oldu. Sonuca bakınca emeğimizin karşılığını aldığımızı söyleyemeyiz. Resmen yazık oldu. Futbolda sonucu etkileyen çeşitli faktörler var. Bunların sizin lehinize olması gerekiyor. Sonuçta Galatasaray ile oynuyorsunuz. Seyirci baskısı var. İyi de bir takımları var. Fiziksel olarak tükenmeye başlayınca yine golü bulduk. Uzatma da bile arayışımız vardı ama olmadı, yapamadık.

Bu arayı fiziksel olarak iyice dinlenerek geçirmeliyiz. Zihinsel olarak da bir sıkıntımız yok. Daha fazla çalışacağız. Hatalarımızdan arınarak çalışmaya çalışacağız. Bu sezon yine Türkiye Ligi'nde zirvenin takımı olacağız. Yeni gelenlerin de performansları artacaktır. Ben takımımın oyunundan memnunum. Galatasaray'ı da tebrik etmek lazım. Hakemi de tebrik ediyorum bu arada.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.02 22:51 - Son Güncellenme: 2012.09.02 22:51 - HABER MERKEZİ
A