"Türkiye daha fazla doğalgaz almak istedi"

"Türkiye daha fazla doğalgaz almak istedi"

İran Milli Gaz Şirketi Genel Müdürü Hasan Montazer Torbeti, Türkiye'nin kendilerinden daha fazla doğalgaz satın almak istediğini söyledi.

2019.03.25 13:34 - Son Güncellenme: 2019.03.25 13:36 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
"Türkiye daha fazla doğalgaz almak istedi"

İran resmi ajansı IRNA'ya göre Torbeti, İran'ın Türkiye, Irak, Ermenistan ve Azerbaycan'a gaz ihracatının anlaşmalar çerçevesinde devam ettiğini ve Türkiye'den gaz alım miktarının arttırılması için istekler olduğunu ve bu çerçevede müzakerelerin devam ettiğini belirtti.

Torbeti, "Türkiye, İran'dan daha fazla doğalgaz satın almak istedi" ifadelerini kullandı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2019.03.25 13:34 - Son Güncellenme: 2019.03.25 13:36 - HABER MERKEZİ
A