"Türkiye daha fazla doğalgaz almak istedi"
İran Milli Gaz Şirketi Genel Müdürü Hasan Montazer Torbeti, Türkiye'nin kendilerinden daha fazla doğalgaz satın almak istediğini söyledi.
2019.03.25 13:34 - Son Güncellenme: 2019.03.25 13:36 - Dünya - HABER MERKEZİ
İran resmi ajansı IRNA'ya göre Torbeti, İran'ın Türkiye, Irak, Ermenistan ve Azerbaycan'a gaz ihracatının anlaşmalar çerçevesinde devam ettiğini ve Türkiye'den gaz alım miktarının arttırılması için istekler olduğunu ve bu çerçevede müzakerelerin devam ettiğini belirtti.
Torbeti, "Türkiye, İran'dan daha fazla doğalgaz satın almak istedi" ifadelerini kullandı.