Türkiye 2'de 2 yaptı

Türkiye 2'de 2 yaptı

Milliler buz hokeyinde dolu dizgin!

2014.01.14 10:26 - Son Güncellenme: 2014.01.14 10:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Türkiye 2'de 2 yaptı

Dünya Buz Hokeyi 20 Yaş Altı 3. Klasman Şampiyonası'nda Güney Afrika'yı 4-1 mağlup eden Türkiye, ikinci maçını da galip tamamladı.

İzmir Büyükşehir Belediyesi Buz Sporları Salonu'nda oynanan müsabakanın ilk periyodunda Gökalp Solak'ın golüyle 1-0 öne geçmesine rağmen Preez'in golüne engel olamayan Türkiye, daha sonra Gökalp Solak'ın bulduğu 2 golle ilk periyodu 3-1 üstün bitirdi. İkinci periyotta Ogün Uzunali ile bir gol daha kaydeden Türkiye, iki takımın da gol atamadığı son periyodun ardından müsabakadan 4-1 galip ayrıldı.

Ay-yıldızlı ekip turnuvada ikinci maçını da kazanırken, Güney Afrika ikinci müsabakasını da kaybetti.

Şampiyona, verilecek bir günlük aranın ardından 15 Ocak Çarşamba günü Bulgaristan-Güney Afrika, Meksika-Yeni Zelanda ve Belçika-Türkiye maçlarıyla devam edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.14 10:26 - Son Güncellenme: 2014.01.14 10:26 - HABER MERKEZİ
A