Türk ve Akraba Toplulukları temsilcileriyle bir araya geldi

Türk ve Akraba Toplulukları temsilcileriyle bir araya geldi

Başbakan Binali Yıldırım, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geldiği New York'ta Türk ve Akraba Toplulukları temsilcileriyle bir araya geldi.

2017.11.10 23:42 - Son Güncellenme: 2017.11.10 23:42 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Türk ve Akraba Toplulukları temsilcileriyle bir araya geldi

Başbakan Binali Yıldırım, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geldiği New York'ta Türk ve Akraba Toplulukları temsilcileriyle görüştü. Görüşmeye Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, AK Parti Grup Başkanvekili Mehmet Muş, Anayasa Komisyonu Başkanı Mustafa Şentop, İstanbul Milletvekilleri Volkan Bozkır, Türkiye'nin BM Daimi Temsilcisi Feridun Sinirlioğlu, New York Başkonsolosu Ertan Yalçın da katıldı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.11.10 23:42 - Son Güncellenme: 2017.11.10 23:42 - HABER MERKEZİ
A