Türk ticaretine müjdeli haber!
Güney Kore ile Türkiye arasında uygulanacak serbest ticaret anlaşması Mayıs ayından itibaren yürürlüğe giriyor.
2013.04.01 10:29 - Son Güncellenme: 2013.04.01 10:35 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Anlaşma uyarınca iki ülkenin de hemen hemen bütün ihraç mallarına uygulanan gümrük vergileri kalkıyor. 10 yıl süresince geçerli olacak anlaşmayla iki ülkenin de birbiriyle ticaretinin yukarı doğru büyük bir ivme göstereceği tahmin ediliyor. 2012 yılında Güney Kore'den Türkiye'ye 4.6 milyar dolar değerinde mal ihraç edilirken, Türkiye'den G.Kore'ye 672 milyon dolarlık ihracat yapıldı.