Türk Telekom'dan 3 bomba birden

Türk Telekom'dan 3 bomba birden

Beko Basketbol Ligi ekiplerinden Türk Telekom, yeni sezon öncesi transferde hız kesmiyor.

2013.07.20 14:44 - Son Güncellenme: 2013.07.20 14:44 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Türk Telekom'dan 3 bomba birden

 

Kulüp, geçen hafta basına tanıttığı transferleri, antrenör Josip Vrankovic, oyuncular Hüseyin Beşok, Ümit Sonkol, Polat Kaya ve Fikret Can Akın'ın ardından 3 yeni transfere daha imza attı. Kulüpten alınan bilgiye göre, Anadolu Efes'ten Kerem Tunçeri, Beşiktaş'tan Cemal Nalga ve bir dönem Galatasaray'da da oynayan Hırvat Luksa Andric, yeni sezonda Türk Telekom forması giyecek.

Türk Telekom'un, bu 3 transferle ilgili gelecek hafta İstanbul'da basın toplantısı düzenleyeceği kaydedildi

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.20 14:44 - Son Güncellenme: 2013.07.20 14:44 - HABER MERKEZİ
A