Türk Spor Tarihine tanıklık eden emektar bina boşaltıldı
1959 yılında Emekli sandığı tarafından inşaatı tamamlanan ve 1962-1963 yıllarında o günkü ismiyle Beden Terbiyesi Genel Müdürlüğüne kiralama yöntemi ile devredilen Ulus Spor Genel Müdürlüğü Binası, bugün tamamıyla boşaltılarak resmen Ankara Büyükşehir Belediyesine devredildi.
2017.02.02 20:16 - Son Güncellenme: 2017.02.02 20:16 - Spor - HABER MERKEZİ
Türk Sporu yaklaşık olarak 55 yıl bu emektar binadan yönetildi. Onlarca Bakan, Genel Müdür, Daire Başkanı, Federasyon Başkanı ve Binlerce Memur bu binada hizmetini tamamladı.