Türk Sineması Beyrut'ta görücüye çıktı

Türk Sineması Beyrut'ta görücüye çıktı

İzmir Sinema Derneği tarafından Lübnan'ın başkenti Beyrut'ta düzenlenen "2. Türk Filmleri Festivali" başladı.

2012.03.06 10:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Türk Sineması Beyrut'ta görücüye çıktı

Metropolis Sineması Empire Sofil Salonu'nda düzenlenen festivalin açılışına, Türkiye'nin Beyrut Büyükelçisi İnan Özyıldız, Avrupa Birliği Beyrut Büyükelçisi Angelina Eichhorst, İspanya, Mısır ve Polonya'nın Beyrut Büyükelçileri ile Türk yönetmenler Tayfun Pirselimoğlu, Ümit Ünal ve yapımcı Zeynep Özbatur Atakan da katıldı.
Türkiye'nin Beyrut Büyükelçiliği'nin desteği, Başbakanlık Tanıtma Fonu ile Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın katkılarıyla İzmir Sinema Derneği tarafından organize edilen ve 11 Mart'a kadar sürecek festivalde "Bir Zamanlar Anadolu'da"nın yanı sıra Tayfun Pirselimoğlu'nun "Saç", Seren Yüce'nin "Çoğunluk", Çiğdem Vitrinel'in "Geriye Kalan", Derviş Zaim'in "Gölgeler ve Suretler", Reha Erdem'in "Kosmos", Belma Baş'ın "Zefir", Fatih Akın'ın "Solino", "Temmuzda", "Duvara Karşı", "İstanbul Hatırası-Köprüyü Geçmek" filmleri gösterilecek.
İlk olarak geçen yıl düzenlenen festivali 7 bin kişi takip etmişti.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.03.06 10:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A