Türk Sanat Müziği Korosundan nostaljik konser

Türk Sanat Müziği Korosundan nostaljik konser

Bursa'nın İnegöl ilçesinde Ramazan sokağı etkinlikleri kapsamında sahne alan İnegöl Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, İnegöllülere müzik keyfi yaşattı.

2013.07.22 13:05 - Son Güncellenme: 2013.07.22 13:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Türk Sanat Müziği Korosundan nostaljik konser


Sahne alan İnegöl Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, Osmanlı dönemine ait kıyafetleri ile sahne alarak, nostaljik bir konser verdiler. 'Yine Bir Gül Nihal', 'Nihansın Dideden Ey Mesti Nazım', 'Darıldın mı Gülüm Bana' ve 'Açılan Bir Gül Gibi' şarkıların koro ile seslendirilmesinin ardından, şarkılar arasında sahne alan İnegöl Belediyesi Tiyatro Topluluğu, 'Ters Evlenme' adlı oyunu ile katılanları gülmekten kırdı geçirdiler. Gösterimin ardından devam eden konserde, 'Yemenimde Hare Var', 'Beyoğlu'nda Gezersin', 'Üsküdar'a Gider İken', 'Biz Çamlıca'nın Üç Gülüyüz' ve 'Biz Heybeli'de Her Gece' şarkıları seslendirildi. "Pencere Açıldı Bilal Oğlan', 'Tel Tel Taradım Zülfünü' ile 'Pencerenin Perdesini' şarkılarının seslendirilmesi ile sonlanan konserde, koro ve tiyatro ekibi vatandaşlar tarafından beğeni ile alkışlandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.22 13:05 - Son Güncellenme: 2013.07.22 13:06 - HABER MERKEZİ
A