Türk Sanat Müziği Korosu'ndan kış konseri
İnegöl Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu 'kış konseri' verdi.
2013.12.27 17:32 - Son Güncellenme: 2013.12.27 17:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Belediye Kültür Sarayı'nda düzenlenen konserde TRT İstanbul Radyosu Gençlik Korosu'nda görev yapan İnegöllü Tolga Şekerci sahne aldı. Konseri Belediye Başkan Yardımcısı Gülhan Şahin, Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Özel, İlçe Jandarma Komutanı Uğur Baş ile çok sayıda davetli dinledi. Hicaz ve nihavent makamında eserler seslendiren Şekerci'ye programın sonunda Başkan Yardımcısı Gülhan Şahin bir teşekkür plaketi takdim etti. İnegöl'de yetiştiği koronun konserinde yer almaktan mutlu olduğunu söyleyen Tolga Şekerci, kendisini yetiştiren Gülgün Varol ve Diler Yalaza'ya teşekkür etti.