TÜRK-İŞ ve KESK eylem yaptı

TÜRK-İŞ ve KESK eylem yaptı

ŞİŞLİ'de KESK ve TÜRK-İŞ üyesi bir grup, protesto eylemi yaptı. Cevahir Alışveriş Merkezi önünde saat 18.30 sıralarında toplanan sendika üyeleri, "Hükümet İstifa", "Bu daha başlanğıç mücadeleye devam" sloganları atarak, Büyükdere Caddesi'ndeki AK Parti Şişli İlçe Başkanlığı'nın önüne kadar yürüdü.

2013.12.30 22:58 - Son Güncellenme: 2013.12.30 22:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
TÜRK-İŞ ve KESK eylem yaptı

Burada grup adına yapılan basın açıklamasında, İstanbul merkezli operasyona değinilerek, hükümetin kıdem tazminatı, asgari ücret, bütçe, kentsel dönüşüm ve eğitim politikaları eleştirildi. Grup adına basın açıklamasını Belediye iş sendikası 2 nolu şube başkanı Hasan Gülüm okudu. Gülüm, "Kamuoyunda cemaat ve AKP arasındaki durum iki tarafın birbiriyle ilgili iddialarını birer itiraf olarak kabul ediyoruz. Çünkü ikisinin de masum olmadığını, suç ortağı olduklarını biliyoruz. Yolsuzluk, yoksulluk, talan, yağma zulüm düzeninin sorumluları olduklarını biliyoruz" dedi. Emekçiler için en en kötü koşullarda aşırı çalıştırılma, her türlü angarya, güvencesizleştirmek demek olan taşeronlaşmanın gerek kamuda gerek özel sektörde alabildiğine yayğınlaştığının altını çizen Gülüm, "Türkiye Cumhuriyeti, Taşeron Cumhuriyetine dönüştü" dedi. Gülüm ayrıca Kürt sorununun çözümüne yönelik demokratik hiçbir adımın atılmadığı da sözlerine ekledi, Açıklamanın ardından bir süre slogan atan gruptakiler olaysız bir şekilde dağıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.30 22:58 - Son Güncellenme: 2013.12.30 22:58 - HABER MERKEZİ
A