Türk-İş'ten "Taksim" başvurusu
Türk-İş, Taksim Meydanı'nda kutlama yapma kararı alındığını ve İstanbul Valiliği'ne başvurulduğunu bildirdi.
2013.04.02 20:12 - Son Güncellenme: 2013.04.02 20:13 - Güncel - HABER MERKEZİ
Türk-İş 1. Bölge Temsilciliği'nden yapılan yazılı açıklamada, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü, 1 Mayıs Çarşamba günü 09.00-16.00 saatleri arasında Taksim Meydanı'nda bayram olarak kutlama kararı alındığı belirtildi.
Açıklamada, gerekli evrak ve dilekçenin Türk-İş Bölge Temsilcisi Faruk Büyükkucak ve şube başkanları tarafından bugün İstanbul Valiliği'ne verildiği kaydedildi.