Tuğba Özerk: Hayatımda kimse yok, mutluyum
Şarkıcı Tuğba Özerk, önceki gün bir arkadaşlarıyla beraber City's AVM'de objektiflere takıldı.
2019.10.01 16:06 - Son Güncellenme: 2019.10.01 16:06 - Magazin - HABER MERKEZİ
Neşeli hali dikkatlerden kaçmayan Tuğba Özerk, özel hayatı hakkında yöneltilen soruya, "Hayatımda uzun süredir kimse yok. Bu şekilde de gayet mutluyum. Hayatınızda kimse olmayınca da mutlu olabiliyorsunuz" cevabını verdi.
