Tuğba Özerk: Hayatımda kimse yok, mutluyum

Tuğba Özerk: Hayatımda kimse yok, mutluyum

Şarkıcı Tuğba Özerk, önceki gün bir arkadaşlarıyla beraber City's AVM'de objektiflere takıldı.

2019.10.01 16:06 - Son Güncellenme: 2019.10.01 16:06 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Tuğba Özerk: Hayatımda kimse yok, mutluyum

Neşeli hali dikkatlerden kaçmayan Tuğba Özerk, özel hayatı hakkında yöneltilen soruya, "Hayatımda uzun süredir kimse yok. Bu şekilde de gayet mutluyum. Hayatınızda kimse olmayınca da mutlu olabiliyorsunuz" cevabını verdi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.10.01 16:06 - Son Güncellenme: 2019.10.01 16:06 - HABER MERKEZİ
A