Tudor, Galatasaraylı futbolcularla vedalaştı

Tudor, Galatasaraylı futbolcularla vedalaştı

Galatasaray ile yolları ayrılan teknik direktör Igor Tudor, Sarı-kırmızılı futbolcularla vedalaştı.

2017.12.19 21:00 - Son Güncellenme: 2017.12.19 21:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Tudor, Galatasaraylı futbolcularla vedalaştı

Sarı-kırmızılı takım, Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını antrenör Emrah Bayraktar yönetiminde gerçekleştirdi. Akşam saatlerinde gerçekleştirilen idman öncesi Florya'ya gelen Hırvat çalıştırıcı Tudor, Sarı-kırmızılı futbolcularla vedalaştı. Tudor'un futbolculara, "Göztepe maçında bol şans diliyorum. Bu sezon da şampiyon olacağınıza inanıyorum" dediği öğrenildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.19 21:00 - Son Güncellenme: 2017.12.19 21:01 - HABER MERKEZİ
A