TSK ormanları yeniden hayat bulacak

TSK ormanları yeniden hayat bulacak

Genelkurmay Başkanlığı ile Orman ve Su İşleri Bakanlığı arasında Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) birlik, karargah ve kurumlarında çevre değerlerini koruma bilincinin geliştirilmesi kapsamında kendi sorumluluk sahasındaki ve dışındaki bölgelerde ağaçlandırma yaparak, mevcut orman alanlarının artırılması amacıyla TSK ormanları kurulması konusunda iş birliği protokolü imzalandı.

2013.11.18 13:18 - Son Güncellenme: 2013.11.18 13:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
TSK ormanları yeniden hayat bulacak


 

Genelkurmay Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, söz konusu protokol kapsamında hazırlanan "1. Beş Yıllık (2008-2012) Ağaçlandırma ve Erozyonla Mücadele Programı" doğrultusunda toplam 8 milyon 80 bin 684 adet ağaç dikildiği ve 19 milyon 523 bin 947 metrekare alanın teraslandığı kaydedildi. Açıklamada, "1. Beş Yıllık Ağaçlandırma ve Erozyonla Mücadele Planı'nın uygulama süresi dolduğundan 2. Beş Yıllık (2013-2017) Ağaçlandırma ve Erozyonla Mücadele Planı hazırlanmış olup, bu dönem içerisinde de 2 milyon 986 bin 118 adet ağaç dikilmesi planlanmıştır" denildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.18 13:18 - Son Güncellenme: 2013.11.18 13:21 - HABER MERKEZİ
A