Trump, Japonya Başbakanı Ishiba ile Beyaz Saray'da görüştü
ABD Başkanı Donald Trump ve Japonya Başbakanı Shigeru Ishiba, Beyaz Saray'da görüştü.
2025.02.08 10:26 - Son Güncellenme: 2025.02.08 10:26 - Dünya - DHA
ABD Başkanı Donald Trump ve Japonya Başbakanı Shigeru Ishiba, Beyaz Saray'da görüştü. Beyaz Saray, görüşme sonrası yapılan ortak açıklama ile ilgili olarak, "İki lider, ABD-Japonya Karşılıklı İş birliği ve Güvenlik Antlaşması kapsamında ikili güvenlik ve savunma iş birliğinin her zamankinden daha güçlü hale gelmesi yönündeki ortak arzularını dile getirdiler ve ABD-Japonya İttifakının Hint-Pasifik'te ve ötesinde barış, güvenlik ve refahın temel taşı olmaya devam ettiğini vurguladılar. Japonya, ABD'nin memnuniyetle karşıladığı kendi savunma yeteneklerini temelden güçlendirme konusundaki sarsılmaz kararlılığını yineledi" ifadeleri kullanıldı.