Tribünler boş kaldı

Tribünler boş kaldı

Gaziantepspor ile Sivasspor arasında oynanan Spor Toto Süper Lig'in 28. haftanın açılış maçında futbolseverler maça havanın iyi olmasına rağmen fazla ilgi göstermedi.

2016.04.08 23:27 - Son Güncellenme: 2016.04.08 23:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Tribünler boş kaldı

Gaziantepspor ile Sivasspor arasında oynanan maça, futbolseverler havanın iyi olmasına rağmen fazla ilgi göstermedi.

Yaklaşık 16 bin dört yüz seyirci kapasiteli Kamil Ocak Stadı'nda büyük boşluklar göze çarptı.

Sivassporlu taraftarlara ayrılan misafir tribününde büyük boşluklar göze çarparken, ev sahibi Gaziantepspor tribünlerinde de yer yer büyük boşluklar görüldü.

Karşılaşmanın biletleri 5, 10 ve 30 liradan satışa sunulmuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.08 23:27 - Son Güncellenme: 2016.04.08 23:27 - HABER MERKEZİ
A