Tren vagonlarında uyuşturucu kullanan 2 kişiye gözaltı
ŞANLIURFA'nın Ceylanpınar İlçesi'nde, boş tren vagonlarında uyuşturucu kullanırken polislerin suçüstü yaptığı 2 kişi gözaltına alındı.
2016.04.14 16:16 - Son Güncellenme: 2016.04.14 16:16 - Güncel - HABER MERKEZİ
İhbarı değerlendiren Emneyet Asayiş Büro Amirliği ekipleri, Ceylanpınar Tren İstasyonu'nda bulunan boş vagonlarda Ö.Ö. ve M.G.'ye uyuşturucu kullanırken suçüstü yaptı. Polisler uyuşturucu maddeye el koyarken 2 kişiyi gözaltına aldı.