Transfer yapacağız
Mandıralı: "Devre arasına kadar çok az kayıpla gidip, transferlerle ikinci yarı iyi bir takım olacağız."
2013.11.05 07:30 - Son Güncellenme: 2013.11.05 07:31 - Spor - HABER MERKEZİ
Yardımcı Antrenör Hami Mandıralı, devrede transfer yapacaklarını söyledi: "En büyük amaçlarımızdan birisi de saha içi ve dışında iyi, bize yakışır şekilde kulübü temsil etmektir. Mevcut kadromuzla taraftarımızı mutlu etmeye çalışıyoruz. Devreye kadar az kayıpla gidip, yeni transferlerle daha güçlü bir Trabzonspor da çok önemli. Trabzon'a layık olan bir takım olmak için çalışıyoruz."