Trafikte yaptıkları yanına kalmadı! 162 bin TL ceza yedi

Trafikte yaptıkları yanına kalmadı! 162 bin TL ceza yedi

Beykoz'da trafikte tehlikeli hareketler yaparak çevreyi rahatsız eden motosiklet sürücüsüne çok sayıda maddeden toplam 162 bin 927 TL idari para cezası uygulandı.

2026.02.10 15:29 - Son Güncellenme: 2026.02.10 15:29 - Güncel - İHA
A
Trafikte yaptıkları yanına kalmadı! 162 bin TL ceza yedi

Beykoz Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, 8 Şubat'ta sosyal medyada görüntülerin incelenmesi ve yapılan denetimler sonucunda, trafik güvenliğini tehlikeye atan motosiklet sürücüsünün kimliği belirlendi.

Yapılan incelemelerde sürücüye; abart egzoz kullanmak, ehliyetsiz araç kullanmak, kask takmamak, trafik güvenliğini tehlikeye sokmak, "plakasız araç kullanmak ve sürücü belgesiz kişiye araç kullandırmak veya izin vermek maddelerinden işlem yapıldı.

162 BİN TL CEZA YEDİ, MOTOSİKLETİ TRAFİKTEN MEN EDİLDİ

Söz konusu ihlaller nedeniyle sürücüye toplam 162 bin 927 TL idari para cezası uygulanırken, bahse konu motosiklet trafikten men edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.10 15:29 - Son Güncellenme: 2026.02.10 15:29 - İHA
A