Trafiğe takılan Başbakan vatandaşlara el salladı

Trafiğe takılan Başbakan vatandaşlara el salladı

ANKARA'ya hareket etmek üzere Kısıklı'daki evinden çıkan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın makam aracı trafikte kaldı. Erdoğan eşi Emine Erdoğan'la birlikte yol kenarındaki vatandaşlara el salladı.

2012.09.09 13:41 - Son Güncellenme: 2012.09.09 13:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Trafiğe takılan Başbakan vatandaşlara el salladı

Başbakan Erdoğan, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Ankara'ya gitmek üzere saat 11.45 sıralarında Üsküdar Kısıklı'daki evinde çıktı. Erdoğan'a eşi Emine Erdoğan da eşlik etti. Erdoğan'ın konvoyu, Kısıklı caddesinde trafikte kaldı.

POLİSLER SEFERBER OLDU

Polisler sıkışan trafiği açmaya çalışırken, Başbakan Erdoğan ve Emine Erdoğan makam aracının içinden yol kenarındaki vatandaşlara el salladı. Kısa bir bekleyişin ardından Erdoğan'ın konvoyu Sabiha Gökçen Havalimanına hareket etti.

Başbakan Erdoğan Ankara'ya gitti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.09.09 13:41 - Son Güncellenme: 2012.09.09 13:41 - HABER MERKEZİ
A