Trabzonsporlu futbolcular stres attı
Trabzonspor devre arası hazırlıklarını bugün yaptığı tek antrenmanla sürdürdü.
2014.01.14 20:32 - Son Güncellenme: 2014.01.14 20:32 - Spor - HABER MERKEZİ
Basına kapalı olarak gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular kondisyon ağırlıklı bir çalışma gerçekleştirdi. Antrenman sonrası öğle saatlerinde ise futbolcular, kamp yapılan otelin bahçesinde voleybol ve basketbol oynadı. Basına kapalı olarak yapılan organizasyonda futbolcuların oldukça eğlendiği öğrenildi.