Trabzonsporlu futbolcular stres attı

Trabzonsporlu futbolcular stres attı

Trabzonspor devre arası hazırlıklarını bugün yaptığı tek antrenmanla sürdürdü.

2014.01.14 20:32 - Son Güncellenme: 2014.01.14 20:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonsporlu futbolcular stres attı

Basına kapalı olarak gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular kondisyon ağırlıklı bir çalışma gerçekleştirdi. Antrenman sonrası öğle saatlerinde ise futbolcular, kamp yapılan otelin bahçesinde voleybol ve basketbol oynadı. Basına kapalı olarak yapılan organizasyonda futbolcuların oldukça eğlendiği öğrenildi.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.14 20:32 - Son Güncellenme: 2014.01.14 20:32 - HABER MERKEZİ
A