Trabzonspor, "usulsüz seyirci alma" nedeniyle PFDK'ya sevkedildi

Trabzonspor, "usulsüz seyirci alma" nedeniyle PFDK'ya sevkedildi

Trabzonspor, Fenerbahçe maçında yaşanan "usulsüz seyirci alma" nedeniyle PFDK'ya sevkedildi.

2016.04.28 17:51 - Son Güncellenme: 2016.04.28 17:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor, "usulsüz seyirci alma" nedeniyle PFDK'ya sevkedildi

Federasyondan yapılan açıklama:

Hukuk Müşavirliği'nce 28.04.2016 tarihinde Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na yapılan sevk raporları aşağıda belirtilmiştir.

TRABZONSPOR A.Ş Kulübü'nün 24.04.2016 tarihinde oynanan TRABZONSPOR A.Ş.-FENERBAHÇE A.Ş. Spor Toto Süper Lig Hasan Doğan Sezonu müsabakasındaki "usulsüz seyirci alma" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 49. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.28 17:51 - Son Güncellenme: 2016.04.28 17:52 - HABER MERKEZİ
A