Trabzonspor, "usulsüz seyirci alma" nedeniyle PFDK'ya sevkedildi
Trabzonspor, Fenerbahçe maçında yaşanan "usulsüz seyirci alma" nedeniyle PFDK'ya sevkedildi.
2016.04.28 17:51 - Son Güncellenme: 2016.04.28 17:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Federasyondan yapılan açıklama:
Hukuk Müşavirliği'nce 28.04.2016 tarihinde Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na yapılan sevk raporları aşağıda belirtilmiştir.
TRABZONSPOR A.Ş Kulübü'nün 24.04.2016 tarihinde oynanan TRABZONSPOR A.Ş.-FENERBAHÇE A.Ş. Spor Toto Süper Lig Hasan Doğan Sezonu müsabakasındaki "usulsüz seyirci alma" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 49. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.