"Trabzonspor'u elediğimiz için mutluyuz"

"Trabzonspor'u elediğimiz için mutluyuz"

Ziraat Türkiye Kupası 4. Turu'nda Balıkesirspor, kendi sahasında Trabzonspor'u 3-1 mağlup ederek bordo-mavili takımı kupadan eledi.

2013.12.04 17:17 - Son Güncellenme: 2013.12.04 17:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Trabzonspor'u elediğimiz için mutluyuz"

Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Balıkesirspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin, maça iyi başladıklarını vurgulayarak, "Maç öncesi arkadaşlarımıza söylediğimiz gibi; Trabzonspor'u eleyebiliriz diye düşünüyorduk. Düşüncelerimiz gerçek oldu. Sahada görev verdiğim tüm arkadaşlar mantıklı, akıllı, iyi mücadele verdiler. Trabzonspor gibi bir takımı elemek kolay bir olay değil. Bunu becerdiğimiz için, başardığımız için bugün görev alan tüm arkadaşlarımı kutluyorum. Gerçekten iyi mücadele verdik. İlk devre sonucu yakaladık, ikinci devre de oyunu tutmaya çalıştık ve bunu da becerdik. Mutluyuz çünkü ses getirmeye çalışıyoruz. Şu anda Balıkesir şehri olarak ses getiriyoruz. Emeği olan yönetimden, taraftarına kadar herkesi kutluyorum. Karşı takımları analiz ediyor, nasıl oynadıklarına bakıyoruz. Ona göre hareket ediyoruz. Kazanmak istiyorsanız gol atmanız gerekiyor. Müdaafada kalarak çok baskı yerseniz problem çıkabilir. Biz de önde oynamaya çalışarak golü aradık" dedi.
Balıkesirsporlu futbolculardan Ali Öztürk, ilk yarıda 2-0 öne geçmelerinin işlerini kolaylaştırdığını belirterek, "Türkiye'nin en büyük camialarından biri olan Trabzonspor'u burada elemek hepimizin adına gurur verici. İkinci yarıda Trabzonspor'un net bir pozisyonu yoktu. Takım arkadaşlarımın hepsini tebrik ediyorum. Güzel bir oyundu" şeklinde konuştu.
Karşılaşmanın en dikkat çeken isimlerinden Aykut Çeliker de, kupa maçlarının sürprize açık maçlar olduğunu ifade ederek, "Konsantrasyonu daha yüksek takımların kazanabileceği maçlar. Biz iç sahada Trabzonspor'u ağırladık, ilk yarı skoru yakaladık ikinci yarı da bunu koruduk. Bugün sevinçliyiz, bu mutluluğu yaşayacağız. Yarından itibaren Karşıyaka maçına konsantre olacağız, lig devam ediyor. Kupada inşallah gidebildiğimiz kadar gitmek istiyoruz" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.04 17:17 - Son Güncellenme: 2013.12.04 17:17 - HABER MERKEZİ
A