Trabzonspor Slovakya'ya gitti
Yeni sezon hazırlıklarının ilk etabını Trabzon'da tamamlayan bordo-mavililer 2. etap çalışmaları için bu sabah saatlerinde hava yoluyla Viyana'ya, oradan da karayoluyla kampın gerçekleştirileceği Slovakya'nın Samorin kasabasına gitti.
2016.07.03 12:54 - Son Güncellenme: 2016.07.03 12:54 - Spor - HABER MERKEZİ
02:09
İLGİLİ VİDEO
Trabzonspor Slovakya'da ilk antrenmanını gerçekleştirdi
Trabzonspor kafilesi gece saat 03.40 sıralarında Türk Hava Yollarına ait (THY) tarifeli uçak ile Trabzon'dan Avusturya'nın Başkent'i Viyana hareket etti. Bordo-mavililer daha sonra karayolu ile Slovakya'ya hareket etti. Trabzonspor kampın ilk antrenmanını TSİ 20.00'de gerçekleştirecek. Bordo-mavililerin Slovakya kampı 16 Temmuz'da son bulacak.