Trabzonspor Slovakya'ya gitti

Trabzonspor Slovakya'ya gitti

Yeni sezon hazırlıklarının ilk etabını Trabzon'da tamamlayan bordo-mavililer 2. etap çalışmaları için bu sabah saatlerinde hava yoluyla Viyana'ya, oradan da karayoluyla kampın gerçekleştirileceği Slovakya'nın Samorin kasabasına gitti.

2016.07.03 12:54 - Son Güncellenme: 2016.07.03 12:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Trabzonspor Slovakya'ya gitti
02:09 Trabzonspor Slovakya'da ilk antrenmanını gerçekleştirdi

İLGİLİ VİDEO

Trabzonspor Slovakya'da ilk antrenmanını gerçekleştirdi

Trabzonspor kafilesi gece saat 03.40 sıralarında Türk Hava Yollarına ait (THY) tarifeli uçak ile Trabzon'dan Avusturya'nın Başkent'i Viyana hareket etti. Bordo-mavililer daha sonra karayolu ile Slovakya'ya hareket etti. Trabzonspor kampın ilk antrenmanını TSİ 20.00'de gerçekleştirecek. Bordo-mavililerin Slovakya kampı 16 Temmuz'da son bulacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.03 12:54 - Son Güncellenme: 2016.07.03 12:54 - HABER MERKEZİ
A